۸۴۳ بیمار ومصدوم یکماه گذشته با تلاش امدادگران اورژانس بابل از مرگ حتمی نجات یافتند و به بیمارستان‌های این شهرستان منتقل شدند.

غلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خودبه غیر از حضور در ماموریت‌های استقرار وپوشش پزشکی در مسابقات ورزشی، همایش ها، جشنواره‌ها و اردو‌های آموزشی و تفریحی و مراسم‌های مذهبی و اسفند ماه پارسال هزار و ۸۲۷ ماموریت انجام داده است که ۸۱۵ ماموریت آن شهری ۹۸۲۰ ماموریت جاده‌ای و ۳۰ ماموریت بین مراکز بوده است.

وی با بیان اینکه سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل ۴۸۰ ماموریت تصادف انجام داده است، افزود: ۸۴۳ بیمار یا مصدوم به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل شدند.

غلام نیا روشن گفت: بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ بابل بوده ماموریت‌های قلبی با ۶۵ مورد و ماموریت تنفسی با ۵۵ مورد و ماموریت مسمومیت با ۴۱ مورد بوده است.

سخنگوی سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل افزود: در این ماه ۸هزار و ۵۱۸ تماس با مرکز سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل گرفته شد که ۷هزار و۳۰۸ مورد منجر به اعزام آمبولانس شده است.

وی گفت:از این تعداد تماس ۵۳۰ مورد مزاحمت تلفنی و ۹۰ مورد مشاوره پزشکی بوده است.

وی افزود: در این مدت هم ۳ ماموریت CPR موفق داشته است.

انتهای پیام/آ

هزار و ۸۲۷ ماموریت سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل دراسفند پارسال

برچسب ها: اورژآنس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.