رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: پارسال 10 هزار و 390 کیلومتر باند از محورهای شهرستان همدان نمک پاشی و برفروبی شدند.

نمک پاشی و برفروبی بیش از 10 هزار کیلومتر باند از محورهای همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول ابراهیم خانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در گفتگویی اظهار داشت: همچنین در سال گذشته عملیات برفروبی برای بازگشایی محور گنجنامه به تویسرکان به مقدار 65 هزار مترمکعب توسط این اداره انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال 96 برای عملیات راهداری زمستانی بیش از 3 هزار و 500 تن نمک و 4 هزارو 500 تن ماسه و نخودی در راهدارخانه های این شهرستان ذخیره شد، افزود: عملیات ریزش برداری 500 مترمکعب از محور گنجنامه تویسرکان و سد اکباتان نیز انجام شد.

ابراهیم خانی از پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر به طول تقریبی 1700 کیلومتردر همه راه های حوزه استحفاطی شهرستان همدان خبر داد و یادآور شد: پارسال 31 هزار مترمربع از راه های حوزه استحفاظی همدان لکه گیری و 35 هزار مترطول از راه های این شهرستان درزگیری شده است.

رییس اداره راهداری شهرستان همدان اصلاح پیچ های خطرناک را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره عنوان کرد و ابراز داشت: پارسال همچنین 13 مورد از پیچ های خطرناک این شهرستان اصلاح شده است.

رسول ابراهیم خانی به شست و شوی 30 هزار عدد تابلو و علائم ایمنی در سطح راه های شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: 195 کیلومتر از گاردریل های موجود در محورهای مختلف شهرستان شست و شو و مناسب سازی شده است.

این مسئول در ادامه احداث و تعریض پل ها، تعمیر و مرمت و نگهداری پل های کوچک، رگلاژ راه های شنی، اجرای آسفالت رگلاژی و آسفالت شانه راه ها را از دیگر برنامه های اجرایی این اداره در سال 96 عنوان کرد.

انتهای پیام/ د 

محورهای همدان نمکپاشی و برفروبی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.