دکتر روزبه محمودی به عنوان رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه در محل فرمانداری با حضور فرماندار، مدیرکل دامپزشکی استان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان معارفه شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛ در مراسمی که در فرمانداری صحنه برگزار شد از زحمات دکتر "رامین سمیعیان" رئیس پیشین شبکه دامپزشکی صحنه تقدیر و دکتر "روزبه محمودی" به عنوان رئیس جدید شبکه دامپزشکی صحنه معرفی شد.

نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه در این مراسم از نقش حساس و اثرگذار دامپزشکی یاد کرد و گفت: تاثیر اقتصادی عملکرد دامپزشکی در زندگی مردم، پنهان اما بسیار مهم و حیاتی است.

وی گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که توسط دامپزشکی صورت می گیرد مقابله با اپیدمی بیماری های دامی است که این اپیدمی ها اقتصاد و معیشت دامداران را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و گاهی دام های یک دامدار که تمام هستی آن است را می گیرد.

وی  از زحمات رئیس پیشین شبکه دامپزشکی صحنه تقدیر کرد که تمام تلاش خود را برای حفظ سرمایه های دامی منطقه و برقراری امنیت غذایی مردم انجام داد.

به گفته فرزادی پور، دامداران زمانی احساس آرامش می کنند که کار واکسیناسیون و ارائه خدمات به آنها در موقع خود و با عملکرد جهادی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: حتی مردم دورترین روستاها هم باید از این امنیت و آرامش برخوردار باشند و از خدمات دامپزشکی بهره مند شوند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

نقش حساس و اثرگذار دامپزشکی

 

 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.