ویاچسلوف ولودین سخنگوی دومای دولتی روسیه گفت، قانونگذاران روس در روز ۱۵ ماه مه به بررسی لایحه‌ای برای مقابله با تحریم‌های آمریکا می‌پردازند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ویاچسلوف ولودین سخنگوی دومای دولتی روسیه اعلام کرد قانونگذاران روس در روز ۱۵ ماه مه به بررسی لایحه‌ای برای مقابله با تحریم‌های آمریکا می‌پردازند. ولودین پس از نشست شورای دومای دولتی در جمع خبرنگاران گفت، لایحه پیشنهادی قبلاً برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و سایر مقامات روس ارسال شده است.

سخنگوی دومای دولتی روسیه گفت: همه ما به توافق رسیدیم که این لایحه با کارشناسان در میان گذاشته شود. ما امروز این لایحه را به رئیس جمهور فدراسیون روسیه، دولت، شورای فدراسیون، کمیته‌های دومای دولتی و خزانه داری ارسال کردیم. ما همچنین قصد داریم جلسه‌ای با شرکت‌ها و محافل تجاری که به نحوی با اجرای این لایحه مرتبط هستند تشکیل دهیم. میزگرد‌ها و شورا‌هایی تشکیل خواهیم داد و سعی خواهیم کرد این لایحه را برای بررسی در روز ۱۵ ماه مه ارائه کنیم.»

ولودین همچنین گفت: تصمیماتی که اتخاذ خواهیم کرد با مسئولیت اجرایی خواهند شد بنابراین باید از هنجار‌های قانونی استفاده کنیم تا اطمینان یابیم این اقدامات تأثیرگذار باشند و لایحه مورد نظر از کیفیت خوبی برخوردار باشد. ما می‌دانیم که حرف‌هایی در جامعه در مورد جایگزین‌های واردات وجود دارد، اما این یک چارچوب قانونی خواهد بود که به دولت قدرت خاصی می‌دهد، اما همه این‌ها به این بستگی دارند که آیا برخی محصولات خاص را می‌توان واقعاً جایگزین کرد یا از سایر کشور‌ها وارد کرد. این کالا‌ها نیز نباید به لحاظ کیفی بدتر باشند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: تحریم‌های اقتصادی جدیدی روز دوشنبه علیه روسیه وضع خواهد شد،

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی دومای دولتی روسیه درباره مقابله با تحریم‌های آمریکا 

برچسب ها: روسیه ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار