فعالیت 1500 ورزشکار در رشته پهلوانی و زورخانه‌ای در اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: یک هزار و 500 ورزشکار در رشته پهلوانی و زورخانه‌ای در اردبیل فعالیت می‌کنند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل دیروز در جلسه عقد تفاهم‌نامه همکاری اداره  کل ورزش و جوانان با منابع طبیعی استان اردبیل اظهار داشت: حفظ و صیانت از منابع طبیعی برای ما از مهم‌ترین برنامه‌هایی اشت که به منظور ثبت سمن‌های منابع طبیعی و حمایت از اشخاص و مجموعه‌های مربوطه انجام می‌شود.

وی افزود: نقش ورزشکاران در برنامه‌های آموزشی صیانت از منابع طبیعی جزو اقدامات شاخص است و نیاز است مشارکت همه‌جانبه‌ای در ارتباط با حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم از این طریق مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

 سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:با تخصیص اعتبارات لازم پیش‌بینی می‌شود زمین تخصصی هیئت گلف با مقیاس 40 هکتار امسال به بهره‌برداری برسد که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این زمینه با ما نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند.

آقاخانی همچنین از احداث دو زورخانه در خلخال و مشگین‌شهر خبر داد و اظهار کرد: اهمیت به رشته پهلوانی و زورخانه‌ای برای ترویج و توسعه فضاهای معنوی در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم از این طریق نیازها و مطالبات مردمی را توسعه و گسترش دهیم.

وی افزود: یک هزار و 500 ورزشکار در رشته پهلوانی و زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند که در تقویت برنامه‌های معنوی در میادین ورزشی و فضای تفریحات سالم برای جوانان باید از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در این زمینه استفاده شود تا بتوانیم در احیای این رشته‌ معنوی ورزشی گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/ع

احداث دو زورخانه در خلخال و مشگین شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.