قهرمان رکورددار طناب‌زنی جهان به مدت ۲ ساعت گفت: بدنبال ثبت رکورد جهانی در گینس می‌باشم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  ناصر احمدی از ورزشکاران توانمند ورزش‌های سه‌گانه و عضو تیم واکنش سریع هلال احمر استان از ثبت رکورد جهانی طناب زنی در گینس در روز‌های آینده خبر داد و گفت: به مناسبت هفته هلال احمر در اردیبهشت ماه با هماهنگی‌های انجام شده با مشاور گینس در کشور رکورد جهانی را به نام ایران ثبت و این رکورد را به مقام معظم رهبری تقدیم می‌کنم.
وی که رکورد دار کشور در ۴۲، ۲۰ و ۱۰ کیلومتر طناب زنی می‌باشد از حمایت‌های سازمان ورزش و جوانان استان تقدیر کرد و گفت: هلال احمر استان در زمینه امداد رسانی در همه حوادث طبیعی و… طبیعی گام‌های مهمی برداشته است و با حمایت از اینجانب برای ثبت رکورد در گینس نشان داده است برای ورزش و ورزشکاران استان اهمیت زیادی برخوردار است.
احمدی در ادامه با بیان اینکه ورزش را با کشتی آغاز کردم و در میانه راه با طناب زنی آشنا شدم گفت: طناب زنی را با یک طناب در روز آغاز کردم و امروز در هر دقیقه می‌توانم یکصد و ۴۰ طناب بزنم.
وی همچنین ابراز داشت حمایت از ایرانی و کالای ایرانی دست کمی از سرافرازی و پویایی اقتصاد در جهان ندارد و می‌تواند ما را از دشمن بی‌نیاز کند.
احمدی در پایان گفت: اصلی ترین هدفم از این رکورد شکنی تقدیم آن به مقام عظمای ولایت است و با تمام توانم برای شکستن رکوردی که در دست یک فرد کانادایی می‌باشد تلاش می‌کنم تا برای کشورم افتخار باشد.

انتهای پیام/غ

 تلاش برای ثبت رکورد جهانی

برچسب ها: گینس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.