رئیس اداره بازرسی صنعت، معدن استان سمنان گفت : واحدهای صنفی متخلف استان سمنان در طرح نظارتی نوروز ۹۷، ۵.۵میلیارد ریال جریمه شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی یحیایی رئیس اداره بازرسی صنعت ، معدن استان سمنان در پی انجام یازده هزار و ۸۱۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان گفت : این بازرسی ها به منظور رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی و خدماتی بوده است.

وی در ادامه افزود : تعمیرگاه ها ، هتل ها ، رستورانها و واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک و کیف و کفش ، شیرینی و آجیل ،  میوه و تره بار ، مواد پروتئینی از جمله واحد های بازرسی شده بودند که همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح های مختلف صورت گرفته است.

یحیایی با اشاره به این که در ایام تعطیلات نوروزی تعداد ۵۲۰ مورد شکایت مردمی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی (ستاد خبری) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام شد تصریح کرد : این شکایات اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه ، عدم ارائه فاکتور و عرضه و غیره به ارزش ریالی پنج میلیارد و ۷۲۹ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال کشف که برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

انتهای پیام / گ

ثبت ۵۲۰ مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی متخلف در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.