هفتمین جشنواره نوجوان سالم با موضوع «چگونه در برابر آسیب‌های اجتماعی ازخود مراقبت کنیم» با معرفی دانش‌آموزان برتر در سنندج به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جشنواره نوجوان سالم با محوریت «چگونه در برابر آسیب‌های اجتماعی ازخود مراقبت کنیم» به همت اداره کل بهزیستی استان با حضور رئیس شورای شهر ومدیر کل آموزش وپرورش استان کردستان و رئیس آموزش وپرورش ناحیه ۲ سنندج در کانون امام خمینی (ره)  شهر سنندج برگزار شد.
 افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم گفت:جشنواره نوجوان سالم به عنوان یکی از برنامه‌های محوری و اولویت دار اداره مراقبت از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش همزمان با سراسرکشور در استان کردستان برگزارشد.
وی بااشاره به برگزاری این جشنواره در ۸ رشته مختلف افزود: این جشنواره در قالب‌های مقاله، ایده پردازی، عکس، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، نمایش، نرم افزار و چند رسانه‌ای برای دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه و مقاله و ایده پردازی برای فرهنگیان و والدین دانش آموزان تمام مقاطع برگزار شد.
خوشگواربا اشاره به اینکه سال گذشته سه هزار و ۳۶۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره واصل شد، بیان کرد:امسال چهار هزار و ۲۱۵ اثر به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد که این میزان نسبت به دوره گذشته از رشد ۲۵ درصدی برخوردار است.
وی در پایان هدف اصلی این جشنواره را ترویج شیوه‌های زندگی سالم و همچنین پیشگیری از رفتار پر خطر در سطح مدارس و در بین دانش اموزان عنوان کرد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: آثار وصولی به جشنواره امسال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود.
موضوع برای دانش آموزان دوره ابتدایی با عنوان چگونه در برابر آسیب‌های اجتماعی مراقب خود باشیم و برای دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتار‌های پرخطر بود که دانش آموزان در قالب‌های مختلف آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده بودند.

انتهای پیام/م

هفتمین جشنواره نوجوان سالم در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.