فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: مراسم رژه روز 29 فروردین در میدان ارتش اردبیل برگزار می‌شود.

سرهنگ کریم چشک، فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به این که 29 فروردین رژه روز ارتش در میدان ارتش برگزار می‌شود گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری این رژه در اردبیل انجام داده است.

وی افزود: فردا نیروهای مسلح اقتدار و عظمت کشورمان را به دنیا نشان می‌دهند و این رژه پیام اقتدار ملت ایران را به همراه خواهد داشت.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: فردا یگان های نمونه ارتش و سایر نیروهای نظامی در استان اردبیل رژه خواهند رفت و این مراسم با حضور مسئولان ارشد و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در میدان ارتش برگزار خواهد شد و رژه یگان‌های نمونه، رژه یگان‌های زرهی و نشان دادن جدیدترین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی از مهمترین بخش های این مراسم خواهد بود.

چشک، عظمت و پیشرفت و امنیت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام دانست و بیان کرد: ما با جان و دل از خون شهدای والامقام دفاع می‌کنیم و مدیون خانواده‌های معظم شهدا ایثارگران و جانبازان هستیم.

وی تصریح کرد: وحدت، همدلی، بصیرت و ولایتمداری نیروهای مسلح خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است و رو ز به روز بر این وحدت و پیشرفت افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ح

پیشرفت و امنیت کنونی کشور مدیون خون شهدا است

 

برچسب ها: ارتش ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.