عضو كميته فنى باشگاه استقلال گفت :استقلال روند رو به رشدى دارد و برایش فرقی ندارد كه مقابل ذوب آهن و یا لوكوموتيو به میدان برود.

جبارى :براى استقلال رويارويى با ذوب آهن و لوكوموتيو فرقى نمى كندعلى جبارى  پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره رویارویی  ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران  در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت :براى استقلال فرقى نمى كند با چه تيمى بازى كند چرا كه اين تيم روند رو به رشد ى پيدا كرده است  و  بازى خوبی انجام مى دهد . همچنین  همه بازیکنان می دانند که باید در زمین چه کار هایی  انجام دهند و شفر هم مى داند با چه کاری میی تواند نتیجه بگیرد.بنابراين براى استقلال فرقى نمى كند مقابل ذوب آهن و یا لوكوموتيو به ميدان برود.

او ادامه داد: چيزى كه استقلال اين روزها بيشتر به آن نياز دارد آرامش است و خوشبختانه اين تيم روند رو به رشد خود را همچنان ادامه خواهد داد.

عضو كميته فنى باشگاه استقلال درباره برد استقلال مقابل الهلال بيان كرد :الهلال تيمى خوب است كه مدعى بود اما  استقلال توانست در نيمه دوم مقابل اين تيم با توجه به نبوده چند مهره عملكرد خوبى را داشته باشد و بازى را ببرد .بچه ها به خوبى جاى خالى مصدومان و محرومان را پر كردند و اين تيم  مى داند كه در مقابل حريفان سر سخت چگونه بازى كند .رحمتى هم با بازى خوب و خروج هاى به موقع موقعيت ها را از الهلالى ها گرفت و در هر صورت استقلال توانست صدر جدول را از آن خود كند.

انتهای پیام /

اظهارات پیشکسوت استقلال درباره رویارویی نمایندگان ایران در آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار