نمایندگان احزاب کُرد سوریه در گفتگو با اسپوتنیک با اعلام اینکه دلیل حمله موشکی به سوریه سیاسی و فرستادن پیام به روسیه بود، آن را محکوم کردند.

نمایندگان احزاب کُرد سوریه حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به این کشور را محکوم کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان احزاب کُرد سوریه در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک، حمله موشکی سحرگاه روز شنبه توسط آمریکا، انگلیس و فرانسه به این کشور را محکوم کردند.

نمایندگان این احزاب اعلام کردند با استفاده از اقدام نظامی علیه سوریه توسط هر کشور و یا گروهی که باشد به شدت مخالفت می کنند.

رئیس حزب اتحاد دموکراتیک سوریه در گفتگو با این خبرگزاری اظهار کرد چنین حملاتی به تشدید بحران سوریه می انجامد. وی افزود دلیل حمله سه کشور غربی به سوریه، حمله شیمیایی (ادعایی) به شهر دوما و یا اجرای عدالت نبود، بلکه تنها انگیزه سیاسی داشت. رئیس حزب اتحاد دموکراتیک سوریه افزود آنها می خواستند با این حمله حضورشان را در منطقه خاورمیانه به روسیه نشان دهند.

همچنین، یکی دیگر از این نمایندگان احزاب کُرد در گفتگو با اسپوتینک خاطرنشان کرد بحران دیپلماتیک میان روسیه و کشورهای اروپایی نیز در تصمیم‌گیری سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه برای انجام این حمله نقش داشت.
انتهای پیام/

محکومیت حمله به سوریه توسط نمایندگان احزاب کُرد

برچسب ها: سوریه ، روسیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار