فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: ۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر سال گذشته در آب‌های استان کشف شد که نسبت به سال ماقبل آن ۱۴ درصد افزایش دارد.

کشف کالای قاچاق نسبت به سال ماقبل آن ۱۴ درصد افزایش داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ، ولی الله رضایی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر تحقق حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: یکی از مصادیق حمایت از کالای ایرانی جلوگیری از ورود کالای قاچاق خارجی است که در این راستا دریابانی تیم ویژه‌ای برای این مهم تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه‌های دریابانی قرار دارد افزود: امسال با توجه به انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» تدابیر ویژه‌ای به منظور حمایت و پشتیبانی بیشتر از تولید کنندگان داخلی در نظر گرفته و دریابانی تلاش‌های خود در حوزه مبارزه با قاچاق مضاعف‌تر کرده است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از همکاری مردم مرزنشین استان بوشهر در توسعه کشور قدردانی و تأکید کرد: پیشرفت اقتصادی کشورمان با جلوگیری از کالای قاچاق و حمایت مردم از کالای ایرانی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دریابانی استان بوشهر فعالیت گسترده‌ای سال قبل انجام داده است گفت: مأموران دریابانی استان بوشهرموفق شدند با ۳ هزار و ۵۰۰ گشت دریایی و مرزی در طول سال گذشته تعداد ۲۶۱ فروند شناور متخلف، ۵۲ دستگاه وسیله نقلیه، ۱۸۵ نفر متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

رضایی‌نژاد از کشف کالای قاچاق خبر داد و بیان کرد: ۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط دریابانی استان بوشهر سال گذشته در آب‌های استان کشف شد که نسبت به سال ماقبل آن ۱۴ درصد افزایش دارد.

وی تصریح کرد: در عملیات‌های مختلف یک ساله اقلام ممنوعه زیادی کشف و ضبط شده است که با جلوگیری در ورود این اقلام به خاک کشور، ارتقای امنیت ملی را به دنبال دارد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر افزود: در این مدت مواد سوختی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، لوازم الکتریکی، دارو و تجهیزات پزشکی، گوشی و لوازم جانبی، لوازم یدکی خودرو، پتو، برنج، انواع نوشیدنی و خوراکی و هزاران قلم کالای قاچاق دیگر توسط دریابانان استان بوشهر کشف شده است.

رضایی‌نژاد ضمن اشاره به متلاشی شدن ۲۲ باند قاچاقچی در سال قبل تصریح کرد: در این مدت از ۶۰ مورد تجاوزات مرزی جلوگیری بعمل آمده که پوشش تمام خلاء‌های مرزی و انسداد مرز همچنان با جدیت پیش رفته و با خدمت شبانه‌روزی مرزبانان مستقر در نقاط مختلف مرز‌های دریایی استان، امنیت و رفاه را برای مردم به‌خصوص مرزنشینان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/م

۳۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در آب‌های استان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.