فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قاتل فراری که بخاطر اختلاف خانوادگی اقدام به قتل برادر خورد کرد، توسط ماموران انتظامی شهرستان اميديه شناسایی و دستگیر شد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع یک فقره قتل در تاریخ 5 اسفندماه 96، بیان کرد: دستورات وي‍‍ژه در خصوص شناسایی و دستگیری قاتل توسط فرمانده شهرستان به ماموران انتظامی ابلاغ گرديد.

وی با اشاره به بررسی صحنه جرم و تحقيقات علمی توسط ماموران نیروی انتظامی اذعان داشت: پس از تلاش های مستمر موفق به شناسایی قاتل شدند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفاء قاتل فراری كه برادر مقتول بود را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهش دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: قاتل دستگیر شده در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل برادر، انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از محل اختفاء قاتل یک قبضه اسلحه شکاری که در قتل از آن استفاده شده بود كشف و ضبط شد گردید و متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/گ

قاتل فراری در دام پلیس افتاد

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.