مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهدای دانش آموز ناب‌ترین عصاره این انقلاب و حاصل تربیت دینی مردمان این کشورند که توانستند کار‌های بزرگی انجام دهند.

ناب‌ترین عصاره انقلاب اسلامی شهدای دانش آموز هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ناصر کرمی ظهر سه‌شنبه در همایش تجلیل از خادمان یادواره شهیدان دانش آموز و خانواده معظم شهید افغانه مدافع حرم سید علی حسینی از تیپ فاطمیون ساکن شهر بردستان اظهار داشت: امروز امنیت، آرامش و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا به برکت خون شهدا است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در ارائه برنامه‌های معنوی و انتقال فرهنگ شهادت به نسل جدید پیشتاز است، افزود: حضور در یادواره شهدا یادآوری این است که امنیت امروز ما در این دنیای پر آشوب مدیون چه کسانی هستیم و این را به نسل‌های آینده منتقل سازیم که این امنیت به برکت کسانی است که از هستی و جان خود گذشتند تا امروز ما در آرامش باشیم.

کرمی با بیان اینکه ناب‌ترین عصاره انقلاب اسلامی شهدای دانش آموز هستند، تصریح کرد:سیل حضور معلمان و دانش آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ یک حرکت منحصربه فرد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه همه وظیفه داریم تاریخ هشت سال دفاع مقدس درقالب یادواره‌ها به نسل آینده منتقل کنیم و آموزش وپرورش هم در این حرکت مهم پیشتاز است، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، افزایش سرمایه معنوی ما خواهد بود که در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه‌های بین المللی به آن‌ها نیاز خواهیم داشت.

کرمی تصریح کرد: امروز می‌بایست در شهرستان‌ها از همه استعداد‌ها و ظرفیت‌های خلاق هنری در برگزاری اینگونه برنامه‌ها استفاده کرد و با برگزاری برنامه‌های جذاب برای دانش آموزان، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و در بین نسل جوان گسترش دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز یک اقدام تربیتی بسیار ارزشمند، شایسته و اثر گذار است که می‌بایست آموزش و پرورش با باورمندی هر چه بیشتر این حرکت ارزشمند را ادامه دهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: آموزش و پرورش این شهرستان دیر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در سال گذشته ۱۰ یادواره شهیدان دانش‌آموز را با استفاده از توانمندی دانش آموزان در سطح مدارس برگزار کرده است.

احمد عبدالله زاده، هدف از برگزاری این همایش را تقدیر از دست اندرکاران یادواره شهیدان دانش آموز و تکریم از خانواده معظم شهید مدافع حرم افغانی در دیر عنوان کرد و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دیر ۲۵ شهید دانش آموز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

انتهای پیام/م

شهدای دانش آموز ناب‌ترین عصاره این انقلاب هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.