فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه سلحشوران مرزبانی امروز جانانه از مرز‌ها دفاع کردند، گفت: با هدف احترام به پیکر شهدای حادثه میرجاوه به زاهدان آمده‌ام و فردا از فرمانده و نیرو‌های مرزبانی در این استان تقدیر می‌کنیم.

سلحشوران مرزبانی جانانه از مرز‌ها دفاع کردند/تروریست‌ها هدف بزرگتری داشتندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور امشب در زاهدان در حاشیه احترام به پیکر شهدای مرزبانی در پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: امروز روز مبارکی برای سلحشوران جمهوری اسلامی ایرانی به سبب رشادت فداکاری و جنگی که این رزمندگان داشتند، بود.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: این تروریست‌ها هدف بزرگتری داشتند بیش از ۲۰ نفر تروریست از طریق پاکستان در کنار مرز‌ها و برای ضربه زدن و تصرف برجک مراقبت وارد شده بودند که مرزبانان ما با آن‌ها می‌جنگند ۳ نفر از همرزمان مجروح که دو نفر نرسیده به بیمارستان شهید می‌شوند.

این مسؤول گفت: امروز بنده در مرز‌های غربی بودم، اما از این رشادت رزمندگان خرسند شدم و برای احترام به پیکر دو همرزم خودم به اینجا آمده‌ام و ملاقاتی هم از مجروح این حادثه که شجاعانه جنگیده است داشته باشم.

سردار رضایی بیان کرد: همچنین تعدادی از مجروحان همرزمان در سپاه پاسداران که در هنگام کمک‌رسانی به نیرو‌ها مجروح شدند و خانواده دو نفر از آن‌ها به شهادت رسیدند، خدمت آن‌ها هم خواهیم رسید.

وی گفت: فرمانده نیروی انتظامی نیز به تمامی نیرو‌ها و همرزمان در مرزبانی سلام رسانده و مقرر شد فردا از تمامی دست اندرکارانی که این توطئه را خنثی کردند تقدیر شود.

وی بیان کرد: ما به خانواده این همرزمان خود تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم، تسلیت در مفهومی که آن‌ها را از دست دادیم و تبریک، زیرا انقدر شجاعانه جنگیدند و ضربه محکمی با خون خود بر پیکر این ملحدین زدند.

انتهای پیام/ع

سفر فرمانده مرزبانی کشور به سیستان وبلوچستان 

برچسب ها: مرزداران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار