رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا ، امروز (پنجشنبه) پیگیری می شود که مهمترین این مسابقات را بررسی می کنیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا ، امروز (پنجشنبه) پیگیری می شود که مهمترین این مسابقات را بررسی می کنیم.

لیگ برتر انگلیس

برنلی - چلسی (ساعت 23 و 15 دقیقه)

در ادامه رقابتهای هفته سی و چهارم لیگ جزیره، امشب دو دیدار همزمان برگزار می شود که در مسابقه مهمتر، تیم چلسی مهمان برنلی خواهد بود.

پس از تساوی تاتنهام و برایتون در مسابقات این هفته لیگ برتر انگلیس ، کورسوی امید برای شاگردان کونته ایجاد شد تا بتوانند در بین چهار تیم برتر لیگ قرار بیگرند و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورند. فاصله چلسی تا هفته گذشته با رتبه چهارم و تیم تاتنهام زیاد بود اما شاگردان پوچتینو در ابتدای هفته مغلوب منچسترسیتی شدند و سپس سه شنبه شب مقابل براتون به تساوی رسیدند تا آبی های لندن را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار کنند. چلسی اگر در دیدار امشب مقابل برنلی پیروز شود فاصله خود را با تاتنهام به پنج امتیاز کاهش می دهد و سپس چهار هفته دیگر فرصت دارد تا این اختلاف پنج امتیازی را هم جبران کند و راهی لیگ قهرمانان شود.

در طرف مقابل برنلی، شگفتی ساز رقابتهای امسال لیگ برتر بود و پس از شش تیم بزرگ انگلیس ، در حال حاضر در رتبه هفتم جدول قرار دارد و فقط دو امتیاز کمتر از آرسنال رده ششمی دارد و می تواند با پیروزی در بازی امشب موقتا جای این تیم را در رتبه ششم بگیرد. شاگردان شان دایچ ، پنج بازی آخر خود را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته اند که آماری فوق العاده برای این تیم بی ستاره محسوب می شود.

بازی رفت دو تیم در لندن و ورزشگاه استمفوربریج سه بر دو به سود برنلی به پایان رسید. در آن مسابقه جنجالی که چلسی بازی را 9 نفره به پایان رساند ،  برنلی در نیمه نخست با سه گل از حریف قدرتمند خود پیش افتاده بود اما در نیمه دوم شاگردان کونته از سنگینی شکست کم کردند. این نخستین پیروزی برنلی مقابل چلسی در لیگ برتر از سال 1973 به بعد بود.

شیرهای لندن تاکنون از فصل 69-1968 به بعد ، هر دو بازی رفت و برگشت را مقابل برنلی نباخته است و اگر امشب شکست بخورد این رکورد شکسته می شود.

ارغوانی ها نیز تاکنون از فصل 54-1953 در لیگ برتر هیچ تیمی را دبل نکرده اند و اگر امشب موفق شد چلسی را شکست دهد این اتفاق پس از 65 سال تکرار می شود.

در حال تکمیل

لستر سیتی - ساوتهمپتون (ساعت 23 و 15 دقیقه)

لالیگای اسپانیا

رئال سوسیداد - اتلتیکو مادرید (ساعت 22)

ورزشگاه آنوئتا امشب میزبان مسابقه رئال سوسیه داد و اتلتیکو مادرید خواهد بود. شاگردان سیمئونه حتی با وجو توقف بارسلونا در مساباقت این هفته لالیگا مقابل سلتاویگو ، شانس زیادی برای قهرمانی ندارند و در تلاشند که همین رتبه دوم را حفظ کنند تا در پایان فصل بالاتر از همشهری قدرتمند خود، رئال مادرید قرار بگیرند.

تیم سوسیداد نیز پس از دو پیروزی پیاپی در لالیگا، از انتهای جدول فاصله گرفته و با قرار گرفتن در رتبه یازدهم، با آرامش بیشتری هفته های پایانی لالیگا را دنبال می کند.

شاگرادان سیمئونه در سه بازی اخیر خارج از خانه خود پیروز نشده اند ، اتفاقی که از مارس 2015 تاکنون سابقه نداشته است.

رئال سوسیداد سه بازی اخیر خانگی خود را نباخته است و تاکنون در این فصل به چهار دیدار پیاپی نرسیده است.

روخی بلانکوس در این فصل لالیگا تنها 15 گل دریافت کرده است که بهترین خط دفاع در میان تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی محسوب می شود.

در حال تکمیل

آلاوز - خیرونا ( ساعت 22)

لوانته - مالاگا (ساعت 24)

رئال بتیس - لاس پالماس (ساعت 24)

 

لژیونرها

پلی آف لیگ بلژیک

بروخه - شارلوا (کاوه رضایی) - ساعت 23

انتهای پیام/

پیش بازی رقابتهای فوتبال باشگاهی در اروپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
آبي فقط استقلال
آخرین اخبار