استاندار سمنان گفت : ارتش جمهوری اسلامی پشتوانه مقتدر نظام مقدس اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان در جمع نیروهای مسلح مستقر در میدان ولایت شاهرود و آیین رژه یگان های نیروی مسلح به مناسبت روز ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی پشتوانه مقتدر نظام مقدس اسلامی ایران است گفت : ارتش در سایه تبعیت از ولایت فقیه نقشی متفاوت و بارز تر از گذشته در نجات کشور ایفا می کند.

وی افزود: مردم چشم‌به‌راه ایثارگری نیروهای مسلح هستند که بر اساس قانون موظف به تأمین امنیت در مرزهای ایران هستند.

چاووشی بیان کرد: ده‌ها فرمانده ارتش و هزاران سرباز وطن از دل ارتش افتخارات عظیمی برای میهن آفریدند و قطعاً این دلیری‌ها صفحه رنگین در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند بود که به یادگار می‌مانند.

ارتش جزء طلایه‌داران سپاه مهدی موعود (عج) خواهد بود

وی بابیان اینکه ارتش با پشتوانه ایمان به خدا جزء طلایه‌داران سپاه مهدی موعود (عج) خواهد بود گفت : بیشترین سپاه آن حضرت، برای آزادسازی جهان بشریت از میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برگزیده خواهند شد.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه اگر ملت احساس آرامش می‌کنند مرهون نیروهای مسلح و ارتش هستند، گفت: قدرت بازدارندگی ما امروز فقط به موشکی خلاصه نمی‌شود بلکه قدرت ما از غیرت فرزندان این انقلاب در تمام حوزه‌های دفاعی، امنیتی، نظامی و انتظامی نشات می‌گیرد.

انتهای پیام / ه

برچسب ها: ارتش ، سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.