فرماندار بروجرد گفت: جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و نیرو‌های مسلح با اتحاد در کنار هم بوده که این افتخاری برای کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  "علی کورانی فر" فرماندار بروجرد چهارشنبه در مراسم رژه که به مناسبت روز ارتش برگزار شد گفت: ارتش ایران اسلامی امروز به شایستگی اثبات کرده که همواره در روز‌های سخت همراه و همگام با مردم است.

وی افزود: ارتش در گره گشایی از آلام مردم، دفاع از اسلام و انقلاب نقش اساسی داشته و در همه فراز و فرود‌ها و در جا‌های که انقلاب، مردم و اسلام نیاز به کمک داشتند همگام با سایر نیرو‌های مسلح تلاش کردند.

فرماندار بروجرد با اشاره به این که در جنگ تحمیلی ارتش همگام با سپاه در صد‌ها عملیات بزرگ و کوچک نقش آفرینی کرده اند افزود: در دوران دفاع مقدس نیرو‌های زیادی جان خود را تقدیم کرده و به شهادت رسیدند و تا پای جان از کیان اسلام و انقلاب و منافع ملی دفاع کردند.

به گفته وی ارتش و نیرو‌های مسلح در هنگام وقوع بلایای طبیعی و کمک رسانی به مردم تا کنون به درستی به وظیفه خود عمل کرده و در زلزله کرمانشاه نیز در کمک رسانی به مردم بسیار خوب عمل کردند.

کورانی فر با تاکید بر این که ارتش همیشه پیشگام بوده است افزود: هر گاه وظیفه‌ای به ارتش محول شده به درستی نقش آفرینی کرده و دین خود را نموده و همچنین در جهت توانمندی ارتش و مسلح شدن به امکانات راهبردی و استراتژیک که برگرفته از دانش ایرانی و هوش و استعداد جوان ایرانی است ارتش مجهز و قدرتمند شده و ارتباط خود را با بسیج و سپاه و مردم پیوند داده است که این پیوند بین ارتش و سپاه این پیام را صادر کرده که جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و هیچ چشم نامحرمی نمی‌تواند به مرز‌های این کشور نگاه کند.

به گفته وی ثابت شده هر جایی که کشور و انقلاب و مردم احتیاج به حضور جوانان این سرزمین داشته، بلافاصله رنگ لباس جوانان کشور ما به رنگ لباس بسیج و سپاه و ارتش درآمد و همه جامعه برای دفاع از کشور آماده شدند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: همه دنیا به خوبی می‌داند ملت ایران متحد است و نیرو‌های مسلح با اتحاد در کنار هم بوده که این افتخاری برای کشور است.

انتهای پیام/د

جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است

برچسب ها: ارتش ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.