همایش هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و فرمانده سپاه قائم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم استان در این همایش گفت : جوانان و نوجوانان مهم ترین عناصر منابع انسانی و تاثیر گذارترین افراد در جوامع هستند و آینده نگری در ارزشیابی برنامه ها در 10 سال آینده کشور در گرو تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در سال 97 امید است شاهد درخشندگی جوانان و نوجوانان در سطح استان و کشور باشیم اشاره کرد : حضور نسل سوم و چهارم ، در مراحل مختلف انقلاب باعث کسب رتبه و مقام های ارزشمندی شده است.

سردار حسن زاده با توجه وتاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: تحصیل تهذیب ورزش 3 مولفه ای است که شما جوانان باید آن را جدی بگیرید که آینده روشن کشور با توجه به فرمایش رهبری در گرو این 3 مورد است.

فرمانده سپاه قائم استان در ادامه تصریح کرد : اقتصاد یک کشور هنگامی مقاومتی می شود که جدی اهداف آن دنبال شود که این خود ، یک فرهنگ است.

بسیج دانش آموزی  تشکلی مهم و تاثیر گذار

محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این همایش گفت : بسیج دانش آموزی از تشکل های مهم و تاثیر گذاری است که در حوزه معرفتی ایمانی و مهارتی در مدارس فعالیت می کند .

دستورانی با اشاره به نامگذاری سال97 به حمایت ازتولید داخلی و کالای ایرانی افزود : اردوهای سازندگی ، کار و تلاش ، برنامه ها و مهارت های علمی از جمله مواردی است که جهت تقویت بنیه علمی دنش آموزان نیاز است. در سال پیش رو افزایش فعالیت های فرهنگی و بصیرتی و معرفتی برای ایجاد مهارت آموزی ، خلاقیت و ایده پردازی از مهم ترین اولویت ها و راه های اساسی جهت حل مشکل تولید و اشتغال در کشور است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه تصریح کرد : در بسیج دانش آموزی هدف حضور و  استفاده از جوانان و نوجوانان در تمامی عرصه ها است و اگر در جامعه کیفیت اندیشه تغییر نکند ، نمی توانیم حرکت مثبتی انجام دهیم و باید به خودمان اعتقاد و باور قبلی داشته باشیم.

انتهای پیام / گ

حضور نسل سوم و چهارم ، در مراحل مختلف انقلاب باعث کسب رتبه و مقام های ارزشمندی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.