نشست خبری بهرام بهروش رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه با اصحاب رسانه امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۹۷ در دفتر این هیات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های   باشگاه خبرنگاران جوان  ازکرمانشاه ؛بهروش رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه گفت:استان کرمانشاه استحقاق بهترین ها را دارد و ما در صدد احداث بیش از ۱۲۰ خانه ورزشی روستایی در سال جدید را در برنامه کاری خود داریم.
وی گفت:امسال بحول قوه الهی با تلاش مضاعف و یک رویکرد عالی نسبت به سال گذشته بهتر خواهیم بود. و جایگاهی که در سال ۹۶ از رتبه ۳۲ به رتبه اول کسب نموده ایم را حفظ خواهیم کرد.
وی افزود:اصحاب رسانه بازوان توانمند این هیات هستن و ما در تمامی جشنواره ها ، مراسمات و مسابقات در خدمت این فعالان خبری خواهیم بود.

بهروش گفت:در بهار طبیعت جشنوارهای زیبا و دیدنی در روستاها داریم، ازجمله جشنواره بازیهای سنتی و بومی محلی در روستای دوچقا درویش جوره بخش ماهیدشت ، یکشنبه ۲ اردیبهشت و جشنواره "دا" نکوداشت مقام شامخ مادر در روستای شروینه شهرستان جوانرود پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

استان کرمانشاه استحقاق بهترین ها را دارد

برچسب ها: کرمانشاه ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.