فرمانده نیروی انتظامی فارس از دستگیری یک سارق و کشف ۲۵ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر یک فقره سرقت مغازه، ماموران کلانتری شهرستان شیراز برای بررسی موضوع به محل اعزام و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری پس از تحقیقات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته در نهایت سارق شناسایی و دستگیر کردند.

سردار گودرزی با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات از کلانتری به پلیس آگاهی استان منتقل شد، بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که وی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در برابر ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۲۵ فقره سرقت مغازه در شیراز اقرار کرد.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه همه صحنه‌های سرقت بازسازی و همه شکات شناسایی شده اند، اظهار کرد: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: برای پیشگیری از سرقت به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارق در شیراز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار