در مراسمی بازوبند مهربانی همزبانی و قهرمانی آکادمی فرهنگی ورزشی کیهان به فرمانده نیروی انتظامی استان یزد اهدا شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بازوبند مهربانی، همزبانی و قهرمانی مزین شده به پنج تن آل عبا و جزء اقلام اهدایی خادم یاران رضوی در مراسمی با حضور محمدصالح جوکار معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر یزد، محمدحسین ارزانش رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای نیرو‌های مسلح، محمد مهدوی مدیر آکادمی فرهنگی ورزشی کیهان و طراح این بازوبند به سردار ایرج کاکاوند فرمانده نیروی انتظامی استان یزد اهدا شد.

در این مراسم سردار کاکاوند فرمانده نیروی انتظامی استان از برنامه‌ها و تلاش‌های آکادمی کیهان در فرهنگ سازی تقدیر و تشکر کرد و ابرازامیدواری کرد: شاهد بیشتر این برنامه‌ها از سوی باشگاه‌ها در جامعه باشیم تا فرهنگ جوانمری و از خودگذشتگی در بین جوانان و نوجوانان ترویج داده شود.

مدیرآکادمی فرهنگی ورزشی کیهان هم در این مراسم گفت: در کنار کار‌های ورزشی در این آکادمی انجام کار‌های فرهنگی نیر در دستور کا خود قرار دادیم که طراحی این بازوبند و اهدای آن به خانواده شهدا، مسئولین خدوم و ورزشکاران برتر اخلاقی یکی از کار‌های این آکادمی بوده که قصد داریم یک بازوبند ویژه طراحی و در آینده نزدیک به مقام معظم رهبری اعطا نماییم.

مهدوی افزود: در دو سال گذشته ضمن کسب عناوین مختلف برتر کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی، عنوان باشگاه برتر در حوزه فرهنگی را هم کسب کردیم که این امر مسئولیت ما را نیز سنگین کرده و قطعا برنامه‌های فرهنگی بهتر و بزرگتر از گذشته داریم.

در این مراسم که معاونین فرماندهی نیروی انتظامی هم حضور داشتند، ضمن اعطاء بازوبند به فرمانده نیروی انتظامی استان، لوح این بازوبند به امضاء سردار کاکاوند رسید.

انتهای پیام/ی

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد بازوبند مهربانی، همزبانی و قهرمانی در یافت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار