رهبر ارکستر سمفونیک تهران گفت: در مراحل پایانی ساخت سرود ایران در جام جهانی هستیم.

 شهرداد روحانی آهنگساز و رهبر ارکستر سمفونیک تهران و آهنگساز یکی از سرودهای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قرار است که در شهرهایی که ایران در جام جهانی مسابقه برگزار کند، اجرای موسیقی داشته باشیم.کارهای ما در حال تکمیل هستند و ما در مراحل پایانی ساخت سرود هستیم.

وی در خصوص اینکه با وجود هیجان فراوان ورزش، قطعه های موسیقی سنتی قابلیت همراهی با این هیجان را دارند، بیان کرد: در تلاشیم که کارهای شایسته ای را تقدیم مخاطبان کنیم. باید منتظر باشیم و خروجی نهایی را از آن بشنویم. من از حالا قضاوتی درباره کیفیت سرود ایران نمی کنم. چرا که باید ابتدا آن منتشر شود و بعد درباره بازخوردش گفت و گو شود.

روحانی در خصوص راهیابی ایران به جام جهانی اظهار کرد:  صعود ایران به جام جهانی یک نکته مثبت است. جام جهانی فوتبال اتفاق بین المللی بزرگی است و برای تیم فوتبالمان آرزوی موفقیت می کنم.

رهبر ارکستر سمفونیک تهران در خصوص همکاری فدراسیون فوتبال با بنیاد رودکی در خصوص ساخت سرود گفت: اتفاق بسیار خوبی است که فدراسیون فوتبال، این کار مهم را به بنیاد رودکی که به شکل تخصصی در این حوزه فعالیت می کند، سپرده است. این نشان می دهد که آن ها دنبال کار حرفه ای  بوده اند. طبیعتا ارکستر سمفونیک فعال این حوزه است و خیلی خوب می تواند از عهده اجرای سرود ایران بر بیاید، چون کیفیت کار ما در سطح بالایی است.

 

انتهای پیام/

 

نظر  شهرداد روحانی درباره سرود ایران در جام جهانی فوتبال

برچسب ها: کنسرت ، موسیقی سنتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار