مقامات تیم های میلانی با نمایندگان یوفا دیدار می کنند

سران دو تیم آث و اینترمیلان برای ارائه توضیحاتی درباره مسائل مرتبط با قانون فیرپلی مالی امروز و فردا به مقر اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اینتر میلان به دلیل رعایت نکردن قانون فیرپلی مالی، از سوی اتحادیه فوتبال اروپا جریمه شده است، و باید برای سال 2017 کسری بودجه نداشته باشد.

حساب ها قبلا ارائه شده اند و روزنامه کویره دلا سرا گزارش می دهد که نمایندگان یوفا امروز با مسئولان باشگاه برای بحث در مورد حساب ها دیدار خواهند کرد.

اینتری ها اطمینان دارند که حساب ها مشکلی نخواهند داشت، زیرا آنها اجازه داشته اند برخی موارد خاصی مانند تیم های جوانان و زنان و زیرساخت را از فهرست خارج کنند.

پیشتر،اینتر به خاطر رعایت نکردن  شرایط قبلی 20 میلیون یورو جریمه شده، اما یوفا 14 میلیون یوروی آن را به حالت تعلیق درآورده است ، تا شاید این تیم بتواند اهداف خاصی را تامین کند.

به نظر می رسد که این خواسته ها تامین شده اند و هیچ جریمه ای برای باشگاه وجود نخواهد داشت، اما این حکم تا اواخر ماه مه یا اوایل ژوئن صادر نخواهد شد.
حالا اینترمیلان برای این که این فصل هم دچار مشکل نشود باید در ماه ژوئن چند بازیکن خود را به فروش برساند.

گزارش روزنامه دلا سرا می افزاید: فردا هم سران آث میلان برای بحث در مورد مسائل مربوط به فیرپلی مالی خود، با نمایندگان یوفا دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدار نمایندگان دو تیم میلان با مقامات یوفا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار