مسئول روابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی سامانه ای ناپایدار از فردا جمعه تا روز دوشنبه هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر خود می گیرد.

صفری مسئول روابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: موج اول از این سامانه، در روزهای جمعه و شنبه، در بعضی ساعات سبب وزش باد شدید و نفوذ گردوغبار به جو منطقه خواهد شد. همچنین این شرایط سبب بارش پراکنده باران و افزایش نسبی دمای شبانه در سطح استان می گردد.

وی ادامه داد:موج دوم، در روزهای یکشنبه و دوشنبه، به تناوب سبب وزش باد و بارندگی همراه با رعدوبرق در سطح استان خواهد شد که با آبگرفتگی معابر عمومی و احتمالاً رگبار تگرگ نیز همراه می گردد.

صفری گفت: دمای هوای شهر کرمانشاه در 24ساعته گذشته در کمینه دما 4درجه سانتی گراد و در بیشینه دما 19.5درجه سانتی گراد گزار شده است.

وی گفت:  در 24 ساعته گذشته دمای هوا در سردترین نقطه استان سنقر و کلیایی به 0.3درجه سانتی گراد رسید و سومار و قصرشیرین بیشترین دمای استان را در 24 ساعته گذشته با دمای 27 درجه سانتی گراد به خود اختصاص دادند.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

اوسط هفته اینده بارندگی  برای استان کرمانشاه پیش بینی می شود

برچسب ها: هواشناسی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.