موضوع آب سبب کدورت بین مردم و استان‌ها نشود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: نباید موضوع آب به عامل کدورت بین مردم و استان‌ها تبدیل شود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۳۱ فروردین ۹۷ همزمان با سوم شعبان سالروز میلاد باسعادت سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تبریک اعیاد شعبانیه و بویژه میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره نظام جمهوری اسلامی را در برابر فتنه‌های دشمنان مصون نگه داشته است.

وی با بیان اینکه دشمن به شدت از سپاه پاسداران هراس دارد افزود: نزدیکی امسال روز پاسدار و دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران ایجاب می‌کند تا نقش این نهاد انقلابی بیشتر تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها یک مجموعه نظامی نیست بلکه در همه عرصه‌ها حضوری فعال و اثرگذار دارد.

نکونام ادامه داد: سپاه مجموعه‌ای مقتدر می‌باشد که با هدف پاسداری تمام عیار و همه جانبه از انقلاب اسلامی شکل گرفته و از ابتدا تا کنون هم ثابت قدم بوده است.

وی، ثابت قدم بودن را رمز موفقیت و ماندگاری نهاد مقدس سپاه پاسداران بیان کرد.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) در چهارم شعبان و نامگذاری آن به عنوان روز جانباز، ضمن قدردانی از فداکاری‌های جانبازان، بر ضرورت توجه بیش از پیش به این قشر تأکید کرد.

نکونام با بیان گلایه‌های جانبازان از برخی بی توجهی‌ها خاطرنشان کرد: ما باید قدردان جانبازان و ایثارگران باشیم، زیرا حق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی همچنین چهارم شعبان خجسته سالروز ولادت امام چهارم شیعیان حضرت امام سجاد (ع) را تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه پیرامون برگزاری همایش هفته گذشته با موضوع آب در شهر سامان گفت: مردم فهیم، نجیب و انقلابی استان ضمن بیان دغدغه‌های خود در این همایش، هیچ گونه رفتار ساختار شکنانه‌ای نداشند.

نکونام با تأکید بر اینکه نباید موضوع آب به عامل کدورت بین مردم و استان‌ها تبدیل شود اظهار داشت: مردم چهارمحال و بختیاری خواستار انتقال و سهمیه بندی‌ آب این استان بر اساس منطق، عقلانیت و نیاز معیشتی و متناسب با شرایط موجود در زمان خشکسالی هستند.

وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری هیچ گاه بیش از میزان تخصیص‌های قانونی، از رودخانه زاینده رود برداشت نکرده است.

انتهای پیام/ش

سپاه مجموعه‌ای مقتدر برای پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار