نخستین جشنواره چای رامسر ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در شهر کتالم و ساداتشهر شهرستان رامسر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی رضوانی شهردار کتالم و ساداتشهر در نخستین جلسه ستاد برگزاری جشنواره چای رامسر با بیان اینکه معرفی چای شمال کشور بخصوص چای شهرستان رامسر در راستای حمایت از کالای ایرانی است، افزود: با برگزاری جشنواره چای تلاش خواهیم کرد مردم با مراحل داشت، برداشت و تولید گیاه با ارزش چای بیشتر آشنا شوند.

وی نزدیک کردن مردم و فروشگاه‌ها به تولید کنندگان چای ارگانیک رامسر را یکی از اهداف این جشنواره اعلام کرد و گفت: ما نمیتوانیم با واردات مقابله کنیم لذا باید با برند سازی و تقویت تولید داخل در ایجاد اقتصاد پایدار گام برداریم.
شهردار کتالم و ساداتشهر افزود: جذب توریست و گردشگر یکی دیگر از اهداف این جشنواره است که قطعا با وجود ظرفیت‌های متعدد گردشگری در شهرستان رامسر بخصوص در شهر کتالم و ساداتشهر به عنوان شهری طبیعی از جمله باغات چای و آبگرم‌های معدنی این منطقه را به دنیا معرفی کنیم.
وی گفت:: در این راستا نخستین جلسه ستاد برگزاری این جشنواره با حضور متولیان کشاورزی، گردشگری و کارشناسان این حوزه برگزار شد.
رضوانی گفت:: در این جشنواره تلاش خواهد شد برنامه‌ای متفاوت نسبت به دیگر جشنواره‌ها ترتیب داده شود تا ضمن ایجاد محیطی شاد اجتماعی و ترویج فرهنگ بومی محلی، از نظر اقتصادی نیز برای مردم باصرفه باشد.
انتهای پیام/ک


جشنواره‌ای با طعم چای داخلی در رامسر

برچسب ها: چای ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.