رئیس نخستین جشنواره دبیران زیست‌شناسی گفت: دانشگاه فرهنگیان باید مهد شکل گیری ایده‌هایی باشد که دانش را به صورت محتوایی ومهارت آموزی در حوزه تعلیم و تربیت ارائه کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهرام عروف‌زاد امروز در نخستین جشنواره کشوری تبادل تجربیات دبیران زیست‌شناسی اظهار کرد:  ارائه این دانش محتوایی به مهارت آموزی منجر می شود از همین رو تمام کلاس‌ها و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان منحصر به فرد است..

وی با بیان این که تفاوت‌های فرهنگی، اجتماعی و بومی دانش آموزان و دانشجویان می‌طلبد که معلمان با یک ابزارهای قوی‌تر در کلاس درس حاضر شوند، افزود: اگر کلاس‌ها به سمت دانش عملی پیش برود موفق‌تر هستیم و اگر بتوانیم تجربیات خود را با دانشجو معلمان به اشتراک بگذاریم آن‌ها را با شرایط بهتری آماده می‌کنیم.

رئیس نخستین جشنواره دبیران زیست‌شناسی در پایان گفت: بسیاری از یافته‌های پژوهشی ما حتی اگر مربوط به چند ماه پیش باشد شاید نیاز به بازنگری و به‌روزرسانی داشته باشد، امسال شاهد 34 جشنواره در سطح کشور بودیم و اصفهان میزبان جشنواره‌های شیمی و زیست بوده است و جشنواره بعدی نیز در هفته‌های آینده در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

نخستین جشنواره کشوری تبادل تجربیات دبیران زیست‌شناسی

برچسب ها: فرهنگیان ، اخبارعلمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.