استاندار همدان گفت: برگزاری رویداد همدان 2018 را فرصت بی نظیر  برای جذب سرمایه گذاری خارجی در استان همدان است.

همدان 2018 فرصن ناب سرمایه گذاری خارجی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  استاندار همدان با اشاره به برگزاری رویدادهای مهم فرهنگی و گردشگری همدان در سالجاری، گفت: نخستین جشنواره پویانمایی در نیمه اردیبهشت و 2 اجلاس مرتبط با همدان 2018  در تیر و آبان ماه سالجاری فرصت مناسبی برای جذب سرمایه گذار خارجی در بخش های اقتصادی و صنعتی و بویژه در عرصه گردشگری استان همدان است.

وی با بیان اینکه باید فهرستی از طرح ها حائز شرایط برای معرفی به سرمایه گذاران خارجی در این رویدادها تهیه شود گفت: تمامی مدیران موظف هستند لیستی از  این طرح ها آماده و ارائه کنند.

استاندار همدان به پرواز تهران - همدان و بالعکس اشاره کرد و گفت: این پرواز روزانه کمتر از بیست مسافر دارد و با شرایط فعلی توجیه اقتصادی ندارد.

نیکبخت با بیان روزانه 50 نفر از ظرفیت این پرواز را تعهد کرده بودیم گفت:  متاسفانه تعداد اندکی از کارکنان دولتی از این پرواز استفاده کرده اند.

وی از مدیران کل دستگاه های اجرایی خواست، لغو سفرهای زمینی در ماموریت اداری و جایگزینی سفر هوایی را در دستور کار قرار دهند، گفت: اینکه استفاده از این خط هوایی باعث کاهش استهلاک خودروهای اداری و کاهش برخی هزینه تردد می شود

گفتنی است، کارگروه اشتغال و تولید استان همدان سال گذشته در قالب 90 جلسه در مرکز استان و 9 شهرستان تابعه تشکیل شد که ماحصل آن خارج شدن نام حدود 21 هزار نفر از فهرست بیکاران کشور است.

انتهای پیام/

همدان 2018 بهترین فرصت برای جذب سرمایه گذار خارجی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.