محمدباقر قالیباف با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش اعیاد شعبانیه را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه شعبان ماه بسیار شریفى است؛ ماهی که منسوب به حضرت محمد  صَلَّى اللَّه عَلیه وَ اله است. آن حضرت این ماه را روزه مى‌داشتند و به ماه رمضان و وصل می‌کردند. ایشان درباره عضمت این ماه فرموده‌اند: شعبان ماه من است، هر که یک روز از ماه مرا روزه بدارد بهشت او را واجب شود. ماهی سرتاسر شادی، خیر و برکت  است که مهم‌ترین آنان، تولد دو امام همام است.

به مناسبت اعیاد شعبانیه محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و ضمن تبریک این ایام عنوان کرد: امیدوارم همه پاسداران و جانبازان راه دین رسول‌الله در پناه لطف الهی، سربلند و پیروز باشند و دعای خیر حضرت سیدالشهدا و حضرت ابالفضل شامل حال همه ما باشد. 

قالیباف نوشت: "عالَم پر از نشانه‌هایی است که زیبایی‌های خلقت و حکمت خالقش را گواهی می‌دهد. تقارن ولادتها را ببینید: اول حضرت سیدالشهدا (ع) «پاسدار» دین جدش رسول‌الله (ص)، دوم حضرت ابالفضل العباس (ع) پرچمدار سپاه و «جانباز» راه ولایت او و سوم حضرت سیدالساجدین (ع) که در کنار حضرت زینب (س)، تبیین‌گر حادثه عظیم عاشورا و ولی خداوند پس از پدر است.

انگار که خدای عزوجل در ماهی که ماه رسول مکرم اوست و برای حفظ دین او، در خلقت هم این سه را در معیت هم و دوشادوش هم آفریده است: یکی قیام می‌کند، دیگری تا پای جان از دینش حمایت می‌کند و سومی راوی و تبیین‌گر این پاسداری و جانبازی است.

این ایام خجسته را به همه هموطنان، مسلمانان و آزادگان جهان تبریک می‌گویم. امیدوارم همه پاسداران و جانبازان راه دین رسول‌الله در پناه لطف الهی، سربلند و پیروز باشند و دعای خیر حضرت سیدالشهدا و حضرت ابالفضل شامل حال همه ما باشد.

خداوند منان توفیق شناخت حق، همراهی با حق، پاسداری از حق و جانبازی در راه حق را به همه آرزومندان این راه مسالت نماید."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
اعیاد شعبانبه بر همه ی هموطنان و آقای دکتر قالیباف مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
کاش قدرتو میدونستیم..
آخرین اخبار