فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه گفت : پاسداران در تمام صحنه های انقلاب حضوری فعال دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حاضر بوده واست.
وی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی افزود: در کشور 579 هزار و در استان زنجان 5 هزار نفر به درجه رفیع جانبازی نایل شدند .
سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در زنجان به رشادت های پاسداران وبسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: امروز هم پاسداران در تمام صحنه های انقلاب ومحرومیت زدایی حضوری فعال دارند.
سردار کرمی کارنامه 40 ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را درخشان ارزیابی کرد وگفت:سپاه پاسداران در حال حاضر در صحنه میدانی و روانی در خط مقدم مبارزه با دشمنان قرار دارد واجازه هیچ تحرکی را به دشمن نمی دهد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی استان به شیوه های نفوذ دشمنان اشاره کرد و گفت : نفوذ به مراکز تصمیم گیری ,تصمیم سازی کشور و نهادهای انقلابی از اصلی ترین اقدامات دشمن است که در برابر ایمان واعتقاد ملت ایران همواره شکست خورده است.
سردار کرمی فعالیت 18 هزار شبکه تلویزیونی به همراه 250 شبکه فارسی زبان از سوی جبهه استکبار و صهیونیست ها را تلاشی کور در ضربه زدن به سبک زندگی اسلامی وبنیان خانواده ها دانست وگفت:جوانان ایران اسلامی با بصیرت وآگاهی تمام نقشه شوم آنان را نقش بر آب خواهند کرد.
وی با یادآوری اینکه در دوران دفاع مقدس شهیدان همتی وباکری الگوی جوانان بودند امروز هم شهید حججی الگوی جوانان ایران اسلامی در دفاع از حریم امامت و ولایت هستند.


انتهای پیام /ک


سپاه سنگر مستحکم انقلاب اسلامی

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.