مسئول روابط عمومی انجمن خوشنویسان اسلام آباد غرب از برگزاری مراسم تجلیل و نکوداشت هنرمند پیشکسوت و خوشنویس برجسته مسعود صادقی خبر داد.

 میرزایی  مسئول روابط عمومی انجمن خوشنویسان اسلام آباد غرب  در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت:  استاد صادقی بنیانگذار انجمن خوشنویسی شهرستان اسلام آبادغرب(به همراه استاد کیومرث بهرامی) این هنر اصیل و فاخر را نزد بزرگان به کمال رسانده است.

 وی گفت: در طول بیش از سی سال، با کوشش و زحمت بسیار، شاگردان بسیاری پرورش داده که خود امروز از سرآمدان این هنر  هستند.
میرزایی افزود:  از دیگر بخش های ارزشمند و قابل توجه برنامه، برپایی نمایشگاهی از آثار و تابلوهای این استاد چیره دست بود  رونمایی از پوستر آیین نکوداشت استاد کیومرث بهرامی، دیگر هنرمند پیشکسوت شهرستان، در تابستان امسال از دیگر بخش های برنامه بود که نوید بخش تداوم این حرکت ارزنده است.

برگزاری مراسم نکوداشت هنرمند هنرمند پیشکسوت خوشنویسی +تصاویر

 

گفتنی است : مسعود صادقی متولد یکم اسفند ۱۳۳۵ در شهرستان اسلام آبادغرب تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را درشهرستان اسلام آبادومتوسطه را در دانش سرای تربیت معلم کرمانشاه گذراند.


وی درسال ۱۳۵۵ با هنرمقدس خوشنویسی آشناشد زیر نظر استاد عطوفی سال ۵۶ به خدمت سربازی رفت و چندی با خوشنویسی فاصله گرفت  تا سال۵۹ مجددا به صورت مکاتبه ای در انجمن خوشنویسان تهران ثبت نام کرد و زیر نظر مرحوم استاد فرادی
تادوره ی خوش   و در دوره ی عالی و ممتاز شاگرد استاد آقاجانی بود ودرسال۱۳۷۰ ممتاز را اخذ نمود.


درسال ۱۳۷۵ به عنوان موسس انجمن خوشنویسان و سرپرست انجمن فعالیت رسمی را زیر نظر انجمن خوشنویسان ایران آغاز کرد.
تا کنون هم دها نفرفارغ التحصیل ممتاز و فوق ممتاز را در کارنامه دارد کسب مقام های متعدد درجشنواره های های شهرستان و استان و منطقه ای و غرب کشور را در کارنامه دارد.

سابقه  تدریس و اشاعه هنر خوشنویسی در شهرستان های دالاهو و گیلانغرب را درکارنامه دارد و فارغ التحصیلان متعددی در این دو شهرستان هم آموزش داده اند.

 

انتهای پیام/ز

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.