نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مردم و مسئولان باید مدافع ارزش‌های نظام باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری، با اشاره به فضایل و برکات ماه شعبان المعظم تأکید کرد: تلاش برای بهره گیری حداکثری از ظرفیت این ماه، مورد توجه همگان باشد.

وی، پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را وظیفه‎ای همگانی بیان کرد و گفت: مردم و مسئولان باید مدافع ارزش‌های نظام باشند و دست رد به سینه ضد ارزش‌ها بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: نباید اجازه دهیم انقلاب اسلامی از مسیر و ارزش‌های والای خود منحرف شود.

نکونام، فاصله گرفتن از منفعت طلبی‌ها و بازی‎ها و دعوا‌های سیاسی و جناحی و حرکت به سمت اعتماد عمومی با اخلاص و خدا محوری را برای کشور ضروری دانست.

وی اضافه کرد: باید دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد آن بیش از دهه‌های گذشته باشد و همه نسبت به خطر استحاله و مصادره انقلاب از سوی دشمن هوشیار و بصیر باشند.

نکونام با اشاره به تقویت گرایش به اعتقادات و امور دینی، عدالت محوری، ساده زیستی، توجه به آخرت، کمالات انسانی، انصاف، ایثار، شهادت طلبی و خدمت بی منت به مردم در طول ۴۰ سال گذشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: دشمن به دنبال کمرنگ شدن نماز و ترویج دنیا طلبی و شهوت گرایی در جامعه است.

انتهای پیام/ن

پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه‎ای همگانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار