رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور گفت: هنرمندان فیروزه تراش نیشابوری در ایام نوروز با برپایی بیش از ۵۰ غرفه‌ه و بازارچه‌ بیش از دومیلیارد تومان درآمد کسب کردند.

کسب درآمد ۲ میلیاردی ۵۰ غرفه صنایع دستی در ایام نوروز ۹۷به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، اسماعیل اعتمادی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نیشابوربا اشاره به اهمیت گردشگری در زمینه رونق اقتصادی شهرستان، افزود: ضروری است باحمایت از هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع دستی، ضمن ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی را در این شهرستان فراهم کنیم.
 
وی در ادامه گفت: با اقدامات مناسب و درخور توجه تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، نوروز امسال میزان جذب گردشگر و نیز میزان ماندگاری و اقامت گردشگران در ایام نوروزی به نحو چشمگیری در شهرستان نیشابور افزایش یافته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیشابور با اشاره به کار‌های جدید و نوآوری‌هایی که توسط بعضی از ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان  افزود: برگزاری ۱۲ شب جشن نوروزی در محوطه افلاک نمای خیام، برگزاری جشن ملی نوروزگاه ، رالی خانوادگی، اتومبیلرانی راه اندازی اتوبوس خاطره ازجمله  برنامه های این ایام برای  بود که برای جذب بیشتر گردشگران نوروزی و ایجاد نشاط و شادابی در بین همشهریان و میهمانان نوروزی برگزار شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.