تصادف سه دستگاه خودروی کامیون، پراید و وانت پیکان در در جاده ساری به تاکام عبور روستای گلورد یک کشته و ۳ زخمی بر جای گذاشت.

محمد رضا حقانی رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه تصادف سه دستگاه خودروی کامیون، پراید و وانت پیکان در در جاده ساری به تاکام در ساعت ۹:۳۲ دقیقه امروز توسط عوامل فوریت‌های اورژانس به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد، گفت: بر اثر شدت ضربات و جراحات وارده ناشی از تصادف راننده پراید جان باخت و یک نفر از سرنشینان پراید و دو نفر از سرنشینان وانت پیکان زخمی شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان و گروه نجات ایستگاه ۵ آتش نشانی ساری در محل حادثه واقع در عبور روستای گلورد، افزود: با تلاش گروه نجات و با رعایت تمای موارد ایمنی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی سقف و ستون خودروی پراید برش شد و راننده خودرو از آن خارج شد.

حقانی گفت: ۳ زخمی این حادثه جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

وی با اشاره به همکاری عوامل اورژانس، نیروی انتظامی، آرامستان و نیرو‌های سازمان آتش نشانی شهرداری ساری در این عملیات،   افزود: آتش نشانان اقدامات مربوط به ایمن سازی محیط حادثه را انجام دادند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی ساری با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان در باره علت حادثه گفت: علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

زکریا اشکپور روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران نیز در خصوص این حادثه گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه آمبولانس های پایگاه های اورژانس تاکام، فرهنگ و آل یاسین به محل حادثه در منطقه گلورد اعزام شدند.

وی افزود: زخمی‌ های حادثه که دو خانم ۵۵ و ۲۱ ساله و یک آقای ۵۰ ساله بودند، به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند.

یک کشته و ۳ زخمی در تصادف جاده ساری به تاکام

یک کشته و ۳ زخمی در تصادف جاده ساری به تاکام

یک کشته و ۳ زخمی در تصادف جاده ساری به تاکام

انتهای پیام/ م

۴ کشته و زخمی در تصادف جاده تاکام

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.