شهردار میاندوآب گفت : تلاش می کنیم توزیع خدمات شهری را به صورت متوازن درسطح شهر انجام دهیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ رسول ملکی شهردار میاندوآب در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: اگر به صورت آماتور شهر را به ۴ قسمت تقسیم کنیم، ۹۵ درصد فضای سبز در یک چهارم شهر قرار می‌گیرد واین با سیاست کاری ما که توزیع متوازن خدمات شهری در تمام سطح شهر است مغایر است و در حال حاضر مکان یابی در کوی اکبر نژاد، کوی ملت و همچنین در کوی آزادگان مکان یابی این شهر مکان یابی انجام شده وبه زودی هم احداث فضای سبز و پارک در این منطقه وارد فاز اجرایی می‌شود.
وی افزود:اخیرا موفق شدیم کارخانه آسفالت را با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال خریداری کنیم و این کارخانه می‌تواند علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، موجب درآمد پایدار برای شهرداری هم باشد این در حالی است که طی ۳ سال اخیر بیش از ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد ریال از طریق شهرداری صرف خرید آسفالت شده است.
رسول ملکی ادامه داد: شهرداری در این مدت علاوه بر وظایف ذاتی خود هم اکنون مشغول احداث پارک مسافر در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع است و همچنین در ورودی شهر از سمت تبریز در حال احداث فضای سبز با سیستم کاملاً مکانیزه آبیاری هستیم که به هیچ وجه هدر رفت آب را نخواهیم داشت.
شهردار میاندوآب گفت: طی ۱۰ روز آینده اتوبان ولایت و ورودی میاندوآب از طرف ارومیه یا همان کوی وکیلی کندی به طور کامل آسفالت خواهد شد و قراردادش با پیمانکار بسته شده است و همچنین دو محله کم برخوردار کوی اکبر نژاد و ۲۰ متری فشار قوی واقع در بلوار باهنر هم آماده آسفالت خواهد شد.
وی ادامه داد: بزرگترین پروژه عمرانی که در سال ۹۷ وارد فاز اجرایی خواهد شد ساحل سازی زرینه رود است که دیروز طرح نهایی شده هم از طرف کارشناسان به دستمان رسید و به زودی هم هم این پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

شهردار میاندوآب به معضل دفع پسماند میاندوآب هم اشاره کرد و گفت: میاندوآب در سطح کشور تنها شهری است که پسماندش در بالای کوه دفع می‌شود و این در حالی است که رسم بر دفن است، در حال حاضر سایت تلخاب مورد مطالعه قرار گرفته و تایید هم شده است و در جلسه اخیر پسماند در استان هم تاکید شد که هر چه سریعتر به این سایت انتقال یابد و این روند هم زمان بسیار کمی تا اجرایی شدن فاصله دارد و بزودی محقق خواهد شد.

ملکی گفت: ساختمان ایستگاه شماره ۳ شهرداری هم با بودجه ۱۶۶ میلیون تومان در سال ۹۷ ساخته خواهد شد و به عنوان دومین شهر استان سازمان پسماند میاندوآب را هم مشخص خواهیم کرد.
انتهای پیام/ح


ایجاد سازمان پسماند در میاندوآب به عنوان دومین شهر آذربایجان غربی

برچسب ها: شهرداری ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.