حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم، از حضور بانوان در همایش پژوهش‌های قرآنی و شعر ملل گفت.

نقش پر رنگ بانوان در مسابقات قرآنی کشورحجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی، دبیر کمیته مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص روند برگزاری مسابقات قرآنی بانوان در حاشیه افتتاحیه این رویداد قرآنی گفت: مسابقات بانوان از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه در حال برگزاری است و ۲۷ نماینده از کشور‌های مختلف جهان اسلام به رقابت می‌پردازند. همچنین در کنار برپایی مسابقات، برنامه‌های جانبی هم برای متسابقین و هم مدعوین قرآنی خواهیم داشت.
 
مدیر امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به بخش های مختلف برگزاری مسابقات، ادامه داد: همزمان با برگزاری مسابقات قرآنی امسال ما حضور بانوان را در دو رخداد قرآنی دیگر پژوهش های قرآنی و شعر آیینی ملل خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات سال گذشته بانوان در مصلی بزرگ تهران، بیان کرد:سال گذشته این مسابقات در حاشیه مسابقات قرآنی آقایان در مصلی برگزار می شد، اما با توجه به اینکه تعبیه دوسالن به صورت همزمان با برگزاری مسابقات با انتقاد داوران و مدعوین مواجه بودیم، امسال یک سالن و یک مکان مجزا برای بانوان در نظر گرفتیم. تا در فضایی آرام تر به رقابت بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: امسال در کنار برگزاری مسابقات بانوان یک کارگاه آموزشی در نظرگرفته ایم و برای نخستین بار در جهت توسعه و ترویج قرآن کریم، گروه های جهادی قرآنی را به مناطق محروم ارسال کرده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار