مدیر واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی سینره یاسوج گفت:در گوشه ای از شهر یاسوج کارخانه ای است که در آن بیش از یکصد محصول آرایشی بهداشتی تولید شود.

محمد قربانی در گفت و گوی اختصاصی باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت: شرکت سینره به عنوان بخش کوچکی بزرگترین کارخانه محصولات بهداشتی آرایشی گیاهی کشوردر یاسوجاز جامعه تولید کشور در راستای تولید محصولات آرایشی که یکی از پرمصرف ترین محصولات کشور هستند، به منظور عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخلی و توسعه اقتصاد مقاومتی جامعه عمل پوشانده است.
مدیر واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی سینره یاسوج افزود: با توجه به شرایط و پتانسیل های گیاهی، طبیعی و خدادادی استان کهگیلویه و بویراحمد باید به صنایعی که آلودگی ندارند و می توانند نقش موثری در اشتغال داشته باشند ، توجه ویژه ای شد.
وی با بیان این که هم اکنون سینره یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در نوع خود در کشور است، تصریح کرد: 3 هزاز متخصص ،کارمند و کارگر در این کارخانه به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند.
مدیر واحد تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی سینره یاسوج با اشاره به رویش 400 گونه گیاه دارویی در کهگیلویه وبویراحمد افزود: این ظرفیت بالقوه اقتصادی موجب شده تا در گوشه ای از شهر یاسوج کارخانه ای ایجاد شود که در آن بیش از یکصد محصول آرایشی بهداشتی تولید شود.
قربانی عنوان کرد:در این کار خانه انواع ژل،لوسیون ،کرم و شامپو تولید می شود و علاوه بر استقبال خوب هموطنان محصولات شرکت سینره در کشور های آسیایه میانه، انگلستان ،لبنان و عراق عرضه می شود.

انتهای پیام/غ

تولید برند جهانی سینره در یاسوج

 

برچسب ها: کالای داخلی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
لطفا بیشتر از این خبرها بگذارید.