یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید نرم‌افزاری شده است که از طریق آن می‌توان فعالیت صندوق فروشگاه‌ها را در امنیت کامل پیش برد.

صندوق فروشگاه را به تبلتتان بیاورید/ دیگر نگران دزدی از صندوق فروشگاهتان نباشید/ آسایش و امنیت مالی صندوق‌های فروشگاه‌ها به کمک فناوری‌های نوینبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش‌بنیانی که این شرکت‌ها تولید می‌کنند را معرفی ‌کند.

امروزه اغلب فعالیت‌هایی که در کشور انجام می‌گیرد به کمک سیستم‌های کامپیوتری و فناوری‌های نوین است و در همین راستا یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید نرم‌افزاری برای حساب‌وکتاب‌های فروشگاه‌های بزرگ شده است.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با این نرم‌افزار، بیان کرد: در فروشگاه‌های بزرگ کار صندوقداری بسیار حیاتی و دشوار است؛ هر یک از این صندوقداران باید به موضوعات بسیار زیادی از جمله تعداد کالای موجود در انبار، نقدینگی و ... توجه کنند که شرکت ما امروز موفق به تولید نرم‌افزاری شده که تمام این ویژگی‌ها را در یک نرم‌افزار گرد هم آورده است.

وی در خصوص ویژگی‌های این نرم‌افزار، گفت: صندوقداران می‌توانند این نرم‌افزار را بر روی تبلت خود نصب کنند و به کمک آن حساب‌ و کتاب‌ها را انجام دهند؛ نصب این نرم‌افزار بر روی تبلت و قابلیت آن برای حمل‌ونقل کردن در همه‌جا از ویژگی‌های مثبتی است که این نرم‌فزار در مقایسه با صندوق‌های ساکن دارد.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به هزینه ارزان و رایگان بودن این نرم‌افزار، گفت: کار کردن با این نرم‌افزار بسیار آسان است، همچنین به دلیل آنکه به‌روزرسانی این نرم‌افزار رایگان است و هزینه کمتری نسبت به دیگر نرم‌افزارهای موجود در بازار دارد، برای فروشندگان بسیار مقرون‌به‌صرفه است؛ از این رو این سامانه‌ای ارزان است و تمام صندوقداران می‌توانند به راحتی آن را نصب کنند.

 هرجا که نشسته اید به صندوق مالی دسترسی پیدا کنید

وی ادامه داد: برای وارد کردن محصولات موجود در انبار باید فاکتورهای محصولات را تک‌به‌تک و جداگانه در صندوق وارد کرد اما از طریق این نرم‌افزار می‌توانید عکس محصول را بگیرید و عکس را در سامانه وارد کنید که این موضوع سبب می‌شود تا صندوقدار در مدت زمان کمتری و به راحتی به کالای موجود در انبار دسترسی پیدا کند، همچنین صندوقداران می‌توانند بانک کالای جدیدی را در صندوق و نرم‌افزار ثبت کنند و هر محصول را در یک دسته‌بندی مخصوص قرار دهند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه صندوقداران هر لحظه می‌توانند وضعیت صندوق را چک کنند، گفت: دیگر نیاز نیست، صندوقداران مدت زمان طولانی‌ای را پشت میز صندوق بنشینند و کار کنند بلکه از طریق این نرم‌افزار هر جا که باشند تنها با روشن کردن تبلت خود و ورود به سامانه نرم‌افزاری می‌توانند وضعیت صندوق را بررسی کنند.

وی با اشاره به اینکه این نرم‌افزار به سیستم‌های دیگری متصل می‌شود، بیان کرد: برای چاپ فاکتور و رسیدها و همچنین شناسایی بارکد محصولات می‌توان دستگاه‌های چاپگر و بارکدخوان را به این تبلت متصل کرد تا در مدت زمان کمتر و به راحتی هرچه تمام‌تر فعالیت‌ها انجام شوند.

 دفتر حساب و کتاب مشتریان در نرم‌افزارهای دانش‌بنیان

مدیر این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: اگر هر یک از مشتریان به فروشگاه بدهکار باشند در این نرم‌افزار اسم آنان ثبت می‌شود، یعنی اگر محصولی را به صورت نسیه خریداری کرده باشند اسم آنان در این نرم‌افزار نوشته می‌شود و صندوقدار به این موضوع پی می‌برد.

وی یادآور شد: امنیت این نرم‌افزار بسیار بالاست و صندوقداران و خریداران این نرم‌افزار به کمک تکنولوژی‌های ابری می‌توانند اطلاعات خود را انتقال دهند؛ این نرم‌افزار برخلاف صندوق‌های مالی سنتی یک جا ساکن نیست و نیاز به سیستم‌های مجزا هم ندارد، بلکه خود به صورت یک سیستم کامل کار چندین سیستم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.