مدير شهرداری منطقه 6 کلانشهر اهواز گفت: عمليات بهسازی مسیر ورودی اهواز- حمیدیه آغاز شد.

محمد عتاب اهوازی، مدير منطقه 6 کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به آغاز اجرای عمليات بهسازی ورودی اهواز از سمت حمیدیه اظهار داشت: عملیات بهسازی معابر با هدف از بين بردن ناهمواری ها و به منظور سهولت تردد خودروها، رفاه حال عابران و رسیدن به سرانه مطلوب شهرسازی انجام شد.

وی به شناسایی خیابان ها و معابری که نیاز به بهسازی و ساماندهی دارند اشاره و تصریح کرد: عملیات اجرایی بهسازی مسیر اهواز – حمیدیه طی انعقاد قراردادی با مبلغ اولیه 11 میلیارد و 134 میلیون و 467 هزار ریال آغاز شد.

عتاب اهوازی اذعان داشت: این پروژه شامل مراحلی از جمله 3 هزار و 960 متر جدول گذاری، 263 متر مکعب بتن ریزی، 308 متر مکعب خاکبرداری دستی، 240 مترمکعب خاکبرداری ماشینی، 204 مترمکعب قالب بندی فلزی و چوبی، 690 مترمکعب اجرای بیس، 308 مترمکعب تهیه و اجرای کوپال ریزی و 18 هزار و 435 مترمربع تهیه و اجرای آسفالت است.

مدیر منطقه 6 کلانشهر اهواز افزود: این پروژه با نظارت کارشناسان فنی و عمرانی منطقه در حال انجام است و با بررسی های صورت گرفته کلیه خیابان ها و معابری که نیاز به آسفالت، ترمیم و بهسازی دارند مشخص شده و طی تلاشی که از سوی این شهرداری صورت می گیرد ساماندهی خواهند شد.

انتهای پیام/گ

عملیات بهسازی ورودی اهواز - حمیدیه آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.