علی صانعی سرمربی تیم ملی امید فوتسال ایران گفت: برای برگزاری تورنمنت 4 جانبه ایتالیا فردا به این کشور اعزام می شویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

صانعی :هدفمان کسب بهترین نتیجه از تورنمنت 4 جانبه استعلی صانعی سرمربی تیم ملی امید فوتسال ایران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:فردا ایران را به مقصد ایتالیا ترک خواهیم کرد و ۷ روز در این کشور خواهیم ماند و برای بازی با ۳ تیم بین المللی آماده می‌شویم.  بازیکنان در طول این دوره از تمرینات تا قبل از اعزام به تورنمنت، به بهترین شکل خود را آماده کرده اند و توانستند بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

او ادامه داد: هیچ مصدومی تا به این لحظه در تیم ملی وجود ندارد و تمامی بازیکنان می‌توانند در مسابقات حاضر شوند و بازیکنان تیم ملی کشورمان باید بهترین بازی از خود به نمایش بگذارند. امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را از این مسابقه کسب کنند.

برای بازی های دوستانه در حال رایزنی هستیم

سرمربی تیم ملی المپیک کشورمان گفت: هر یک از تیم‌های حاضر در این تورنمنت در یک شهر اسکان داده خواهند شد و فاصله بین این شهر‌ها کوتاه است. ما نیز باید برای برگزاری بازی با تیم سوم در قالب این تورنمنت، روز ششم سفری را داشته باشیم. روز هفتم نیز به کشورمان باز خواهیم گشت.

تست مغز استخوان برای بررسی رده سنی بازیکنان در خرداد ماه انجام می‌شود

صانعی در ادامه افزود: دومین دوره از تست مغز استخوان بازیکنان، به منظور بررسی دقیق رده سنی بازیکنان در خرداد امسال انجام می‌دهیم تا رده سنی بازیکنان مشخص شود و بازیکنان جواز ورود به مسابقات بین المللی را داشته باشند.

او گفت: این دوره از برگزاری تست باید نزدیک به زمان برگزاری مسابقات باشد.

مشکلی برای خروج بازیکنان از کشور و شرکت آن‌ها در تورنمنت نداریم

صانعی در انتها بیان کرد: مشکلی از لحاظ خروج بازیکنان از کشور برای شرکت در تورنمنت ایتالیا نداریم. بسیاری از بازیکنان از دیروز در لیست مشمولان نظام وظیفه قرار گرفتند، اما با این حال مسئولان، تمامی کار‌ها را به بهترین شکل انجام داده و این بازیکنان می‌توانند از کشور خارج شوند.

تورنمنت ۴ جانبه ایتالیا به مدت هفت روز از ۴ اردیبهشت ۹۷ آغاز می‌شود. در این تورنمنت تیم‌های ایتالیا، فرانسه و اسلوونی حضور دارند.

تیم ملی امید فوتسال کشورمان در اولین مسابقه به مصاف تیم ایتالیا خواهد رفت.

انتهای پیام/

اظهارات صانعی پیش از سفر به تورنمنت ۴ جانبه ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار