فرمانده انتظامی مازندران بر تقویت پیام رسان‌های داخلی و استفاده کاربران فضای مجازی از این پیام رسان‌ها تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شعار سال حمایت از کالای ایرانی بر تقویت پیام رسان‌های داخلی و استفاده کاربران فضای مجازی از این پیام رسان‌ها تاکید کرد و گفت: شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های خارجی همواره یک تهدید هستند.

وی افزود: مشکلات اخلاقی در فضای مجازی از مشکلات جامعه امروز ما است که باید با اقدامات در این زمینه با تهدیدات و آسیب‌ها در این حوزه مقابله کرد.

فرمانده انتظامی مازندران به شروع فصل گرما و آغاز طرح‌های دریا در سواحل مازندران بر برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه در حوزه‌های مختلف انتظامی، امنیتی، ترافیکی و اجتماعی در طرح‌های دریا تاکید کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در ایام تعطیلات نوروز در سواحل دریا و تفرجگاه ها، یکی از ماموریت‌های مهم پلیس در این حوزه را مقابله با آسیب‌های اجتماعی برشمرد.

وی با بیان اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های فرهنگی به ویژه رسانه‌ها نقش مهمی دارند، افزود: باید از همه ظرفیت استانی به ویژه رسانه‌ها برای احیاء این فریضه الهی استفاده کرد.

فرمانده انتظامی مازندران، فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یک ارزش دانست و افزود: امروزه اجرای فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر، بهترین راهکار برای نظارت عمومی بر جامعه است.

انتهای پیام /ر

امربه معروف و نهی از منکر، بهترین راهکار برای نظارت عمومی جامعه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار