عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت همه دلسوزان فارغ از اینکه به کدام دستگاه، حزب یا جریان سیاسی وابسته‌اند، حل مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در آغاز نشست مشترک قوای مقننه، مجریه و قضائیه در صحن علنی مجلس با تبریک ایام شعبانیه، گفت: شاهد حضور یکدست جمیع روسای قوای سه‌گانه، اعضای هیئت دولت و مقامات محترم قوه قضائیه برای طرح و بررسی مباحث مهم پیرامون مشکلات مردم در جهت حفظ، تداوم و ارتقاء دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه دلسوزان فارغ از اینکه به کدام دستگاه، حزب یا جریان سیاسی وابسته‌اند، اولویت‌شان حل مسائلی است که کشور و به تبع آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دچار چالش‌هایی کرده است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) توانست بعد از سالیان جانفشانی و پایمردی سرنوشت خویش را در دست بگیرد، گفت: حاکم شدن ملت ایران در سرنوشت خویش در سایه توکل به خدا، ایثار جان و اتکاء به همفکری، همدلی و وحدت کلمه بود. امام خمینی (ره) می‌فرمایند: باهم باشید، دست واحد باشید و همه را به وحدت دعوت کنید . مادامی که حفظ کنید وحدت خودتان را خدا با شماست.

این نماینده مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز یکی از امیدهای دشمن برای نابودسازی انقلاب را در تفرقه مردم می‌داند و می‌فرمایند «دشمنانی که هنوز درصددند نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نیت خصمانه را اعمال بکنند، چشم امید به اعتراضات بستند. آنها از وحدت و یکپارچگی شما مردم می‌ترسند».

قاضی زاده هاشمی افزود: مردم شریف ایران، نمایندگان مردم، اعضای هیئت دولت و شورای عالی قضایی مصمم هستند با اتحاد و همدلی و هم‌افزایی برای رفع مشکلات امروز کشورمان اقدام کنند و یقین داشته باشید برای این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار