ششمین المپیاد دادرس (دانش آموز آماده در روز‌های سخت) دختران استان بوشهر با قهرمانی تیم شهرستان بوشهر به کار خود پایان داد.

دختران بوشهر قهرمان المپیاد دادرس این استان شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر روز یکشنبه در اختتامیه ششمین المپیاد دادرس دانش آموزی مرحله استانی دختران افزود: تیم‌های دادرس دانش آموزی شهرستان‌های جم و دشتستان به ترتیب مقام دوم و سوم و تیم دادرس دانش آموزی تنگستان نیز جایزه بشر دوستی این المپیاد را کسب کرد.

ناصر کرمی اظهارکرد: دانش اموزان آینده سازان جامعه هستند و ارائه آموزش و کسب مهارت‌های لازم برای آن‌ها ضروری است.

وی ادامه داد: دانش آموزان با شرکت در این رقابت‌ها آمادگی لازم در روز‌های سخت را کسب و درک بهتری از مسئولیت پذیری خواهند داشت.

کرمی اضافه کرد: طرح ملی دادرس یک تفاهم نامه آموزشی مشترک میان جمعیت هلال احمر و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان است که دانش آموزان پایه هشتم مباحث امدادی را آموزش می‌بینند.

وی بیان کرد: اجرای طرح ملی دادرس در مدارس به خودباوری، اعتماد به نفس و رشد دانش آموزان منجر می‌شود.

کرمی گفت: این المپیاد در هشت بخش شامل کنترل ارزیابی و علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، اسکان اضطراری، پناهگیری و تخلیه اضطراری، اطفای حریق و حمل مصدوم برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تیم دادرس دانش آموزی شهرستان بوشهر در بخش دختران با کسب مقام برتر به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری حاضر می‌شود.

درششمین المپیاد دادرس استانی دختران استان بوشهر ۹ شهرستان شرکت کردند.

انتهای پیام/م

ششمین المپیاد دادرس دختران استان بوشهر پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.