رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ساخت ۲۳۲ طرح بهداشتی درمانی در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پیش از انقلاب اسلامی در عرصه‌های درمانی و پزشکی در کشور دچار مشکلاتی بودیم، اما امروز حوزه سلامت و درمان در کشور به پیشرفت رسیده و در این زمینه به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرسنل دانشگاه علوم پزشکی لرستان حدود ۱۱ هزار نفر است افزود: ۶۴۳ خانه بهداشت و ۱۵۱ مرکز بهداشت درمانی جامع سلامت در لرستان فعال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بابیان اینکه سه هزار و ۶۰۰ دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حال تحصیل هستند عنوان کرد: در ۱۰ دانشکده این دانشگاه ۲۶۰ نفر عضو هیئت‌علمی مشغول به کار است.

وی بیان کرد: طی چهار سال اخیر تخت‌های ویژه بیمارستان‌های استان لرستان ۹۶ درصد افزایش یافت و با ایجاد هزار تخت بیمارستان در چشم‌انداز ۱۴۰۰ به ازای هر هزار نفر در لرستان ۲.۲ تخت خواهیم داشت؛ همچنین خیران لرستانی در حوزه سلامت طی چهار سال گذشته ۶۴ میلیارد تومان کمک کردند که نشان‌دهنده خیرخواهی مردم است.

ساکی ها به وجود ۲۳۲ طرح بهداشتی درمانی در لرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمک‌های خیرین بتوانیم امسال تعدادی از این طرح را اجرا کنیم.

انتهای پیام/م

۲۳۲ طرح بهداشتی درمانی در لرستان ساخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.