فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و جمع آوری ۲۰ معتاد متجاهر و خرده فروش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  حسن آشتیانی فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک و جمع آوری خرده فروشان موادمخدر جهت زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم این طرح در شهرستان نیمروز اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه نظم و امنیت مطلوب و تحقق احساس امنیت همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد، گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای این طرح از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۴۲۳ نفر متجاوز مرزی دستگیر و همچنین تعداد ۱۱ معتاد متجاهر، ۹ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۸۸.۳۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز در پایان با قدردانی از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم و ناهنجاری در شهرستان موارد را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

جمع آوری معتادان متجاهر در نیمروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار