بازیکن تیم پیکان گفت: امروز بدشانس بودیم و همین مسئله مانع پیروزی مان مقابل استقلال شد.

به گزارش فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی حمودی درباره شکست پیکان مقابل استقلال تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول از حریف جلو افتادیم. در این نیمه یک موقعیت گلزنی هم به استقلال ندادیم اما متاسفانه ابتدای نیمه دوم به دلیل غافلگیری ۲ گل دریافت کردیم که با تلاش زیاد این عقب ماندگی را جبران کردیم. می توانستیم در این بازی شکست نخوریم و حتی فرصت پیروزی هم داشتیم.

او درباره نوسان های پیکان در لیگ هفدهم تصریح کرد: پیکان در طول فصل نمایش خوبی داشت و امروز هم مقابل استقلالی که در هفته های اخیر قوی ترین تیم ایران بوده است و بدون اشتباه بازی می کند، می توانستیم به پیروزی برسیم اما بدشانسی مانع این امر شد‌. امیدوارم هفته آخر سایپا را شکست دهیم و فصل را با پیروزی تمام کنیم.

مدافع تیم پیکان تهران درباره مطالباتش از باشگاه استقلال اظهار داشت: توافق کردیم باشگاه استقلال ۵۰ درصد مطالباتم را پرداخت کند اما با وجود اینکه ۲ ماه است مدیران این باشگاه می گویند بیست و پنجم پولت را می دهیم، هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. البته تاکنون از استقلال شکایت نکرده ام.

حمودی خاطرنشان کرد: قراردادم با استقلال زیر یک میلیارد است. به احترام هواداران و بازیکنان این تیم اقدامی انجام نداده ام و امیدوارم پولم را بگیرم. مالیات پولی که از استقلال نگرفته ام داده ام.

انتهای پیام/

اظهارات علی حمودی درباره دیدار استقلال و پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار