معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به حمله خونین روز گذشته در غرب کابل گفت: تنها راه تامین ثبات و امنیت، برگزاری انتخابات و حضور گسترده مردم در این پروسه است.

سرور دانش: تنها راه تامین ثبات و امنیت، برگزاری انتخابات و حضور گسترده مردم در این پروسه استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «سرور دانش»، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به حمله خونین روز گذشته در غرب کابل گفت: علیرغم چالش های موجود، تنها راه تامین ثبات و امنیت، برگزاری انتخابات و حضور گسترده مردم در این پروسه است.

معاون رئیس جمهور افغانستان حمله بر تجمع شهروندان این کشور در مرکز توزیع تذکره تابعیت در غرب کابل را تقبیح کرد و تاکید ورزید که دشمنان مردم ما بدانند که با حمله به غیر نظامیان نمی توانند مانعی در مسیر حرکت سیاسی و فرهنگی مردم افغانستان ایجاد کنند.

وی شرکت در انتخابات و ثبت نام برای پروسه رای دهی را یک مسؤلیت ملی عنوان کرد و افزود: هیچ قدرتی مانع حرکت رو به جلو مردم و تحکیم دموکراسی در کشور نخواهد شد.

صبح دیروز انفجاری در منطقه در دشت برچی، در غرب کابل به وقوع پیوست که به گفته وزارت صت عامه/ بهداشت افغانستان شش شهید و 23 زخمی بر جای گذاشت.

بر اساس گزارشات، یک مرکز ثبت نام رای دهندگان در غرب کابل مورد هدف قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار