رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از جوانان نخبه شهربابک تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهربابک با حضور برخی مسئولان این شهرستان برگزار شد.

میثم پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک در این جلسه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد حضرت علی اکبر(ع) گفت: 21 دستگاه، متولی و مسئولیت امور جوانان را بر عهده دارند و در سال گذشته نیز با مصوباتی که از طریق این دستگاه ها اجرایی شد شهرستان شهربابک حائز رتبه شد.

وی با تأکید بر ساماندهی امور جوانان در سال 97 افزود: بر این اساس، کارگروه هایی زیر مجموعه ی حوزه جوانان که در حوزه های مختلف فعالیت کنند ، تشکیل می شود.

 

پاریزی با اشاره به اینکه باید به جوانان نخبه شهرستان بها داد، تأکید کرد : جوانان باید در حوزه تخصصی خودشان فضایی برای صحبت داشته و در امور اجرایی تصمیم گیرنده باشند و به دستگاه ها نیز کمک کنند.

وی با اعلام اینکه جوانانی که توانایی های زیادی دارند در شهربابک کم نیستند، اظهار داشت :  جوانان تحصیل کرده ، با ذوق و کارآفرین باید هدایت و حمایت شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک از برگزاری جشن بزرگ روز جوان همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) به عنوان برنامه شاخص هفته جوان در شهربابک خبر داد و افزود: این مراسم با همکاری اداره ورزش و جوانان، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و فرمانداری شهربابک برگزار می شود که در آن، از جوانان نخبه شهرستان تجلیل می شود.

علیرضا اسدی، فرماندار شهربابک نیز ضمن تاکید بر استفاده از ایده های جوانان گفت: مشارکت جوانان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و استفاده از تفکر خلاق آنان موجب رشد و ترقی کشور خواهد شد.

وی افزود: در حوزه کار آفرینی می توان از ایده های جوانان در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرستان استفاده کرد.

انتهای پیام/ب

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار