مدیر شبکه چهار سیما گفت: تامین و پاسخ نیاز مخاطبان در حوزه نمایش و به طور خاص تله تئاتر، همکاری و تلاش دو جانبه‌ای را می‌طلبد.

اعلام آمادگی حوزه هنری برای همکاری با شبکه چهار در تامین محتوای تولیدات فرهنگی و هنریبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما در نشست مشترک مدیر شبکه ۴ سیما با رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری ضمن دیدار مزار شهدا و بازدید از مجموعه‌های حوزه هنری اعم از فروشگاه کتاب، کتابخانه جنگ، نمایشگاه آثار هنری و تجسمی، کارگاه هنری و ... گفتگوی صمیمانه‌ای با رئیس سازمان سینمایی و دیگر مسئولان حوزه هنری داشت.

مدیر شبکه چهار سیما در این جلسه ضمن تاکید بر آشنایی نسل‌های مختلف انقلاب با حوزه هنری و فعالیت هایش در زمینه ادبیات، هنر‌های تجسمی، آثار نمایشی و ... واگرایی را آفت جدی ذکر کرد و نیاز اساسی برای پیشرفت در زمینه‌های مذکور را مستلزم همگرایی حوزه و رسانه دانست.

معینی پور گفت: بحمدالله اقبال و استقبال خوبی در حوزه هنری وجود دارد و ظرفیت‌های حوزه برای برنامه سازی در رسانه گنجینه محسوب می‌شود، گنجینه‌ای از دهه شصت و نسل انقلاب، تا به نسل امروز و مزیت رقابتی حوزه هنری در حوزه فرهنگ و هنر را می‌توان به عنوان تربیت نسل بیان کرد.

وی در ادامه به احیاء تله تئاتر و استقبال از آن در کنداکتور نوروز شبکه چهار و ظرفیت مناسب حوزه هنری در زمینه آثار نمایشی اشاره کرد و افزود: تامین و پاسخ نیاز مخاطبان در حوزه نمایش و به طور خاص تله تئاتر، همکاری و تلاش دو جانبه‌ای را می‌طلبد.

حمزه زاده در تایید صحبت‌های معینی پور، مخاطبان حوزه هنری و شبکه چهار را از یک طیف و نزدیک بهم دانست و در زمینه تولید برنامه‌های گفتگو محور، مستند، مجله‌های هنری و اندیشه‌ای که از سوی مدیر شبکه به عنوان محور‌های اساسی دستور جلسه اعلام شدند، اعلام آمادگی کرد.

پیام فضلی نژاد نویسنده و پژوهشگر در این نشست اظهار کرد: امروز تلاش بسیاری از نهاد‌های فرهنگی انقلاب، پاسخ به شبهات جامعه ما در عرصه‌های گوناگون است، اما این سیاست ناکارآمد به نظر می‌رسد و نه تنها نمی‌تواند به شبهات پاسخ دهد، بلکه گاهی فعالیت‌های برخی از این نهاد‌ها خود به شبهه تبدیل می‌شود، چرا که به جای پاسخ به مطالبات و نیاز مخاطبان فقط سعی در پاسخ به شبهات دارد.

فضلی نژاد:نیازمند شناخت زمان و برنامه ریزی دقیق هستیم

وی افزود: ما نیازمند شناخت زمان و مخاطرات موجود و سپس برنامه ریزی دقیق هستیم. مدیریت جدید شبکه چهار نیز چنین نگاهی برای پاسخ به مطالبات و نیاز جوانان دارد و امید است چنین هم اندیشی‌هایی میان قطب‌های فرهنگی و رسانه ای، زمینه یک تحول جریان ساز را فراهم سازد.

لازم به ذکر است؛ در نشست مشترک مدیر شبکه ۴ سیما با رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری بر ضرورت تعامل و تفاهم‌نامه مشترک درخصوص تامین محتوا در زمینه‌های هنر‌های تجسمی، فرهنگ و اندیشه، موسیقی، ادبیات جنگ و همچنین تئاتر تاکید شد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
شبکه 4 دوست داشتنیه اگه بیشتر به اون بها بدن و برنامه های کسل کننده رو به اسم مخاطب خاص پخش نکنن
آخرین اخبار